Ukoliko imate bilo koji oblik online poslovanja ili se online oglašavate i komunicirate s korisnicima, sigurno ste već dosada čuli o promjeni Google algoritma i novom indeksiranju koji će uvelike utjecati na non-mobile-friendly web stranice. Potkraj mjeseca travnja Google je uveo neke promjene unutar svog algoritma i na taj način odlučio pomalo „kazniti“ sve one koji nisu vodili brigu o razvoju mobile-friendly verzije svoje stranice.
Za početak, definirajmo što to uopće jest mobile-friendly stranica i zašto je važna. Mobile-friendly stranice su sve one stranice koje su optimizirane za pregled s mobilnih uređaja, te se prilagođavaju mobilnim uređajima kako bi olakšali snalaženje i uporabu. O samoj važnosti da ju imate nije potrebno pretjerano puno govoriti već samo iznijeti činjenicu da više od 60% pretraga dolazi s mobilnih uređaja.
Više od 60% pretraga dolazi s mobilnih uređaja.
Zbog mnoštva paničnih poziva od strane klijenata, odlučili smo razjasniti što točno znači mobilegeddon, tj. Google-ova promjena algoritma. Glavni strahovi i upiti koje smo dobivali bili su: hoće li moja stranica biti izbačena sa Google-a, hoće li se moju stranicu moći uopće pronaći, hoće li ona nestati s tražilice itd.
Za sve one koji nisu na vrijeme mislili o rastućem trendu upotrebe mobitela ipak imamo dobre vijesti- Vaša stranica neće nestati, niti će ju Google u potpunosti izbaciti.
Ono što se od kraja travnja ove godine mijenja jest da će sve web stranice koje su optimizirane za mobilne uređaje biti bolje pozicionirane prilikom pretrage s mobilnih uređaja od onih koje to nisu. Pri pretraživanjima na mobitelima, mobile-friendly stranice imat će prednost nad ostalima, no to ne mijenja stanje prilkom pregleda s računala ili tableta.
Važno je istaknuti da je ovo samo jedan od parametara koje Google uzima u obzir tako da i dalje prvenstveno trebate misliti na kvalitetan i relevantan sadržaj te stavke SEO-a o kojima smo već pričali.
Bez obzira na to, upotreba mobitela zasigurno neće opadati, a pretrage s mobilnih uređaja će se samo povećavati, što znači-ako niste, prilagodite svoju stranicu mobilnim uređajima!!
Glavne stavke koje označavaju mobile-friendly stranicu:
Zasigurno ne želite da zbog ove stavke, koja iziskuje malo truda, Vaš korisnik ode na konkurentsku stranicu samo iz razloga što mu je prilikom pretrage na mobitelu bilo lakše doći do željenih informacija!
Kvalitetna interaktivna web stranica je dizajnirana i konstruirana da predvidi ponašanje korisnika i podržava funkcionalnost u službi poslovne strategije i potrebe kupaca.
Osim toga, želimo biti sigurni da je Vaša vidljivost na tražilicama pravilno optimizirana tako da ne da samo da brinemo o kvalitetnom sadržaju i dizajnu, također vodimo brigu i o stvarima "ispod haube."
Snažan i prepoznatljiv brand koji priča priču, odražava svoje uvjerenja i dobiva poruku preko svojih klijenata? Jasno je — bez obzira koliko je Vaše poslovanje veliko ovo Vam je potrebno.
Kroz naš proces brand pozicioniranja mi otkrivamo što Vaši klijenti misle i mogu misliti o Vama. Onda to koristimo kako bi Vam pokazali kako koristiti ta razmišljanja na način koji je relevantan za Vaše klijente i od kojeg možete imati koristi i Vi i klijenti.
Još uvijek mislite da je Social Media Marketing pisanje postova i objavljivanja fotografija, vjerujte nam da je daleko više od toga. Povezati kupca s brendom jedan je od najtežih zadataka, društvene mreže idealna su platforma za doseg velikog broja kupaca i povezivanje online i offline marketinga.
U tom pogledu aplikacije, poput našeg Kola sreće izvrstan su alat kako osvijestit kupca što nudite, a istovremeno mu stvoriti dodanu vrijednost koja će ga privući u Vaš dućan, odnosno Vašem proizvodu te na kraju i kupnji. Zavrtite naše Kolo sreće i saznajte o čemu Vam pričamo.
Ja sam šef!
Onaj koji ima zadnju riječ, velika faca u našem malom timu. Matej se brine da su svi naši klijenti zadovoljni, on vodi dugoročnu stratešku viziju tvrtke da radi s organizacijama, brendovima i start-upovima, pomažući jedni drugima shvatiti potencijal interneta i njegov utjecaj na njihovo poslovanje. Osim brige o klijentima,on je najbolji vođa kojeg možete imati, uvijek brine da su njegovi zaposlenici zadovoljni, radosni i stvara pozitivnu radnu atmosferu. Napomena svima: mrzi da ga se zove šef.
Matej Beribak | CEOI know H.T.M.L.
Mladi profesionalac s okom za lijep dizajn i praktične ideje. Nastoji kreirati i stvoriti korisnički usmjerena iskustva putem digitalnih kanala. Osim UI/UX dizajna, on je također strastveni fotograf, uhvatiti zanimljive trenutke u pravo vrijeme je ono u čemu je najbolji! Svjetski putnik sa smislom za dobru hranu i piće.
Siniša Plevnik | UI DesignerJednostavno prekrasno.
Ljudi su vizualni stvorenja, oni vole ono što je lijepo za vidjeti. Tanja pomaže da Vaš brand dobije vizualni identitet koji će uhvatiti pozornost i divljenje. Ona stvara strukturu i ljepotu iz svih naših i Vaših neuređenih ideja. Jedan od njezinih citata: „Dok nije savršeno, nije gotovo!“ Ponekad je teško zadovoljiti njene visoke kriterije, ali na kraju je njen rad perfektan i to je ono čemu teži! Osim što je lijepa, ona je i besprijekorna, kao i njezin rad.
Tanja Dujmović | Graphinc DesignerLajkaš?
Imate nešto za reći, ali ne znate kako se izraziti?! Melani ima rješenje za to, možete biti sigurni... Pisanje blogova, kolumni i postova još uvijek je ne ostavljaju bez teksta. Izrada kvalitetnog sadržaja i izgradnja zajednica na društvenim medijima je nešto što, njezinim riječima, ona ne vidi kao posao, već više kao stil života. Kada ne piše, vjerojatno peče kolače i piše recepte, to joj je druga najveća strast. Ona je slatko-ljubac kakvog dosad nismo upoznali.
Melani Martinić | Content ManagerBig Superhero!
Veliki klinac koji pazi da sve "ispod haube" radi glatko. Tijekom dana stručni je back end developer s nevjerovatnim idejama i inovacijama, ali tijekom noći postaje pravi ratnik u svijetu tenkova (world of tanks). Mi još uvijek ne znamo točno kad spava, ali pretpostavljamo da superheroji ni ne spavaju.
Branimir Đurek | Back-end DeveloperKava, kava, kava i još kave!
Mislite da je nešto nemoguće učiniti, obratite se Marku, još uvijek nismo pronašli nešto što nije mogao učiniti. Savršeni back-end je za njega mačji kašalj, ali osim toga uvijek je tu za sve popravke, sastavljanje svjetiljke, popravke automobila, mobilnh telefona, ubijanje paukova i puno više. Sve što mu trebate dati jest litra kave i gledajte kako nastaje čarolija.
Marko Vušak | Back-end DeveloperPitajte me! Sve znam!
Kažu žene znaju sve, zamislite da je ta žena Google stručnjak, strah Vas je? Nema potrebe, naša Nives se samo brine da ste dobili najviše iz Googlea. Google AdWords, Google Analytics, SEO i SEM su njena stvar. Ako želite biti sigurni da ćete se pojaviti na prvom mjestu u Google tražilici, ne ustručavajte se nazvati ju za pomoć. Osim toga Nives je mlada mama koja uživa provoditi vrijeme u prirodi. Mlada, urbana i radišna to je naša Nives.
Nives Radman | Google SpecialistŽeliš biti dio tima?
Javi nam se i možda ovdje bude baš tvoja slika. Životopis, video, pismo ili bilo što za što smatraš da te najbolje predstavlja pošalji nam na mail i pomozi nam da te upoznamo. Čekamo te!
Aplitap teamPodaci tvrtke