Pretpostavljam da ste dosad već uvidjeli važnost vođenja Facebook fan stranice i uredili svoj profil kako bi bio zanimljiv i privlačan korisniku. Pored toga želite još istražiti i iskoristiti sve mogućnosti koje Facebook pruža? Zanima Vas kako Vam Facebook oglas može pomoći i kako ga najbolje napraviti? Na pravom ste mjestu, imamo nekoliko rješenja za Vas....
Provođenjem kampanja putem ove društvene mreže nudi se nekolicina mogućnosti koje drugi kanali oglašavanja nemaju. Između ostalog jedna od najbitnijih stavki pri kreiranju takve kampanje i oglašavanja na Facebooku jest usko targetiranje određene skupine ljudi. Na taj način možete se osigurati da će Vašu poruku, tj. oglas vidjeti točno ciljana skupina ljudi kojoj bi Vaš proizvod ili usluga bili potrebni i da Vaš marketinški budžet neće biti uzaludno potrošen.
Oglas će vidjeti točno ciljana skupina tako da Vaš marketinški budžet neće biti uzaludno potrošen.
Ono što Vam Facebook nudi unutar svog oglašavanja jest da:
Između ostalog Facebook oglašavanje je i dalje puno povoljnije u odnosu na tradicionalne oblike oglašavanja poput radija, televizije, plakata, časopisa i drugih načina oglašavanja. Minimalni ulog koji Vam Facebook nalaže jest 5 dolara dnevno, a vremenski period određujete Vi sami.
Osim kreiranja budžeta i perioda, unutar svog oglasa postavljate i demografske skupine prema kojima želite da Vaš oglas ide, pa tako između ostalog možete odabrati na kojem području želite da se Vaš oglas prikazuje, možete targetirati skupine prema spolu, razvrstati ih prema dobi, interesima, bračnom statusu, statusu obrazovanja itd. Širok spektar mogućnosti nudi usko targetiranje kako bi Vaš oglas bio što uspješniji.
Prilikom kreiranja oglasa vizualni izgled također određujete sami, pa tako osim naslova i kratkog opisa, svojem oglasu možete pridružiti određenu sliku ili čak nekoliko njih.
Poigrajte se s opcijama koje Facebook nudi i isprobajte razne kombinacije kako bi otkrili ono što će Vašem poslovanju najviše koristiti, no zapamtite jedno, Facebook iz dana u dan mijenja pravila i nadograđuje svoj softver tako da stalno trebate pratiti promjene i sukladno tome prilagođavati i Vaše oglašavanje. Čitajte i raspitujte se o novostima svakodnevno i jednom kad pokrenete kampanju redovito ju pratite jer na taj način osigurat ćete si uspješnu provedbu kampanje.
Kvalitetna interaktivna web stranica je dizajnirana i konstruirana da predvidi ponašanje korisnika i podržava funkcionalnost u službi poslovne strategije i potrebe kupaca.
Osim toga, želimo biti sigurni da je Vaša vidljivost na tražilicama pravilno optimizirana tako da ne da samo da brinemo o kvalitetnom sadržaju i dizajnu, također vodimo brigu i o stvarima "ispod haube."
Snažan i prepoznatljiv brand koji priča priču, odražava svoje uvjerenja i dobiva poruku preko svojih klijenata? Jasno je — bez obzira koliko je Vaše poslovanje veliko ovo Vam je potrebno.
Kroz naš proces brand pozicioniranja mi otkrivamo što Vaši klijenti misle i mogu misliti o Vama. Onda to koristimo kako bi Vam pokazali kako koristiti ta razmišljanja na način koji je relevantan za Vaše klijente i od kojeg možete imati koristi i Vi i klijenti.
Još uvijek mislite da je Social Media Marketing pisanje postova i objavljivanja fotografija, vjerujte nam da je daleko više od toga. Povezati kupca s brendom jedan je od najtežih zadataka, društvene mreže idealna su platforma za doseg velikog broja kupaca i povezivanje online i offline marketinga.
U tom pogledu aplikacije, poput našeg Kola sreće izvrstan su alat kako osvijestit kupca što nudite, a istovremeno mu stvoriti dodanu vrijednost koja će ga privući u Vaš dućan, odnosno Vašem proizvodu te na kraju i kupnji. Zavrtite naše Kolo sreće i saznajte o čemu Vam pričamo.
Ja sam šef!
Onaj koji ima zadnju riječ, velika faca u našem malom timu. Matej se brine da su svi naši klijenti zadovoljni, on vodi dugoročnu stratešku viziju tvrtke da radi s organizacijama, brendovima i start-upovima, pomažući jedni drugima shvatiti potencijal interneta i njegov utjecaj na njihovo poslovanje. Osim brige o klijentima,on je najbolji vođa kojeg možete imati, uvijek brine da su njegovi zaposlenici zadovoljni, radosni i stvara pozitivnu radnu atmosferu. Napomena svima: mrzi da ga se zove šef.
Matej Beribak | CEOI know H.T.M.L.
Mladi profesionalac s okom za lijep dizajn i praktične ideje. Nastoji kreirati i stvoriti korisnički usmjerena iskustva putem digitalnih kanala. Osim UI/UX dizajna, on je također strastveni fotograf, uhvatiti zanimljive trenutke u pravo vrijeme je ono u čemu je najbolji! Svjetski putnik sa smislom za dobru hranu i piće.
Siniša Plevnik | UI DesignerJednostavno prekrasno.
Ljudi su vizualni stvorenja, oni vole ono što je lijepo za vidjeti. Tanja pomaže da Vaš brand dobije vizualni identitet koji će uhvatiti pozornost i divljenje. Ona stvara strukturu i ljepotu iz svih naših i Vaših neuređenih ideja. Jedan od njezinih citata: „Dok nije savršeno, nije gotovo!“ Ponekad je teško zadovoljiti njene visoke kriterije, ali na kraju je njen rad perfektan i to je ono čemu teži! Osim što je lijepa, ona je i besprijekorna, kao i njezin rad.
Tanja Dujmović | Graphinc DesignerLajkaš?
Imate nešto za reći, ali ne znate kako se izraziti?! Melani ima rješenje za to, možete biti sigurni... Pisanje blogova, kolumni i postova još uvijek je ne ostavljaju bez teksta. Izrada kvalitetnog sadržaja i izgradnja zajednica na društvenim medijima je nešto što, njezinim riječima, ona ne vidi kao posao, već više kao stil života. Kada ne piše, vjerojatno peče kolače i piše recepte, to joj je druga najveća strast. Ona je slatko-ljubac kakvog dosad nismo upoznali.
Melani Martinić | Content ManagerBig Superhero!
Veliki klinac koji pazi da sve "ispod haube" radi glatko. Tijekom dana stručni je back end developer s nevjerovatnim idejama i inovacijama, ali tijekom noći postaje pravi ratnik u svijetu tenkova (world of tanks). Mi još uvijek ne znamo točno kad spava, ali pretpostavljamo da superheroji ni ne spavaju.
Branimir Đurek | Back-end DeveloperKava, kava, kava i još kave!
Mislite da je nešto nemoguće učiniti, obratite se Marku, još uvijek nismo pronašli nešto što nije mogao učiniti. Savršeni back-end je za njega mačji kašalj, ali osim toga uvijek je tu za sve popravke, sastavljanje svjetiljke, popravke automobila, mobilnh telefona, ubijanje paukova i puno više. Sve što mu trebate dati jest litra kave i gledajte kako nastaje čarolija.
Marko Vušak | Back-end DeveloperPitajte me! Sve znam!
Kažu žene znaju sve, zamislite da je ta žena Google stručnjak, strah Vas je? Nema potrebe, naša Nives se samo brine da ste dobili najviše iz Googlea. Google AdWords, Google Analytics, SEO i SEM su njena stvar. Ako želite biti sigurni da ćete se pojaviti na prvom mjestu u Google tražilici, ne ustručavajte se nazvati ju za pomoć. Osim toga Nives je mlada mama koja uživa provoditi vrijeme u prirodi. Mlada, urbana i radišna to je naša Nives.
Nives Radman | Google SpecialistŽeliš biti dio tima?
Javi nam se i možda ovdje bude baš tvoja slika. Životopis, video, pismo ili bilo što za što smatraš da te najbolje predstavlja pošalji nam na mail i pomozi nam da te upoznamo. Čekamo te!
Aplitap teamPodaci tvrtke